« Turek.net.pl Regulamin HydeParku       
   HydePark - www.hp.turek.net.pl
Ogłoszenia
Ogłoszenia
Aktualnosci Turek
Aktualnosci
Pogoda Turek
Pogoda
Praca Turek
Praca
 FAQFAQ   CzatCzat   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 128 wyników
Forum hydepark Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: czy ktos ma ochote postrzelac?
kmrmn

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 3320

PostForum: Hobby   Wysłany: Nie Lip 15, 2007 21:25   Temat: czy ktos ma ochote postrzelac?
Gdzie,jak i kiedy chciałbyś strzelać z tych wiatrówek , jak miałoby to wyglądać (zebranie kilku osób i strzelanie do celu ?) .
Mam wiatrówkę , tyle że z najdolniejszej z dolnych półek , ...
  Temat: Miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych
kmrmn

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 3540

PostForum: Ambitne tematy   Wysłany: Pią Lip 06, 2007 00:19   Temat: Miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych
http://mediweb.pl/forums/posting.php/images/smiles/new_Eyecrazy.gif
mam nadzieje że przy następnym parkowaniu komuś sie noga powinie i rzeczywiście będziesz na to miejsce zasługiwał
albo tak ...
  Temat: ulice, ścisnięte gardła miast...
kmrmn

Odpowiedzi: 24
Wyświetleń: 3327

PostForum: Sztuka   Wysłany: Pią Lip 06, 2007 00:10   Temat: ulice, ścisnięte gardła miast...
hmmm... ugryzę sie zanim coś powiem,
adekwatny avatar mam i tyle.
  Temat: Jarocin 2007
kmrmn

Odpowiedzi: 22
Wyświetleń: 2476

PostForum: Archiwum   Wysłany: Czw Lip 05, 2007 00:01   Temat: Jarocin 2007
no punkowa juz na pewno nie jest ...
ale po prostu fajna. choć też tyle kasy bym nie dała. do kogo oni uderzają z tymi biletami ...?

bo chyba nie dla punków właśnie. tak jak piszesz szczota ...
  Temat: Hotele w Turku
kmrmn

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 2412

PostForum: Archiwum   Wysłany: Wto Lip 03, 2007 23:25   Temat: Hotele w Turku
o!! dużo się zmieniło w tych hotelach od kiedy tam byłam ostatnio.
lub na fotkach tylko tak to pięknie wygląda.
i chyba to drugie jest prawdą. tzn w monice i arkadach - więc zdjęcia z prz ...
  Temat: Co powiecie na koszulki HP ?
kmrmn

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 5150

PostForum: O HydeParku   Wysłany: Sob Cze 30, 2007 02:19   Temat: Co powiecie na koszulki HP ?
?

ciekawa sprawa http://mediweb.pl/forums/posting.php/images/smiles/icon_cool.gif
za droga? czy co?
  Temat: Zmotoryzowane spotkanie (xx.xx.2009, godz. xx:xx, Bogdałów
kmrmn

Odpowiedzi: 264
Wyświetleń: 16678

PostForum: Motoryzacja   Wysłany: Sob Cze 30, 2007 01:50   Temat: Zmotoryzowane spotkanie (xx.xx.2009, godz. xx:xx, Bogdałów
mysle ze lepsze byloby spotkanie niezmotoryzowane ^^ (tylko ze wzgledu ilosci uczestnikow), jakies w Turku, na miejscu, w lokalu czy gdzies, przy piwku czy tam przy czyms ^^ co ludzie ? ;> <;
...
  Temat: Najlepszy nauczyciel
kmrmn

Odpowiedzi: 155
Wyświetleń: 28801

PostForum: Kariera   Wysłany: Sob Cze 30, 2007 01:43   Temat: Najlepszy nauczyciel
"na rece tez ci moge plusika postawic"
hahah dobre dobre
ja mam takiego na całą stronę Bardzo szczęśliwy
yyyyyyyy... miałam kiedyś.
  Temat: Najlepszy nauczyciel
kmrmn

Odpowiedzi: 155
Wyświetleń: 28801

PostForum: Kariera   Wysłany: Wto Cze 26, 2007 17:45   Temat: Najlepszy nauczyciel
jeśli pani U. to pani U. to podzielam zdanie - świetna babka. fenomenalna wiedza i świetnie przekazywana.
  Temat: Wzgórza mają oczy
kmrmn

Odpowiedzi: 12
Wyświetleń: 1628

PostForum: Sztuka   Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:32   Temat: Wzgórza mają oczy
juz wcześniej miałam coś tu napisac - i się dziwie że nie napisałam - skleroza Znak zapytania

film beznadziejny - gra aktorów zabawna. lol fabuła denna.
hmmm - ale były momenty że naprawdę si ...
  Temat: Szkoła wg Giertycha
kmrmn

Odpowiedzi: 481
Wyświetleń: 26778

PostForum: Kariera   Wysłany: Pon Cze 25, 2007 21:38   Temat: Szkoła wg Giertycha
Stała się tragedia narodowa!
Wicepremier, minister edukacji narodowej Roman Giertych w liście do prezesa TVP Andrzeja Urbańskiego zaprotestował "wobec przemilczenia faktu zakończenia roku ...
  Temat: Co myslicie o nowoczesnych placach zabaw np. na Zdrojkach ??
kmrmn

Odpowiedzi: 19
Wyświetleń: 2071

PostForum: Archiwum   Wysłany: Pon Cze 25, 2007 21:37   Temat: Co myslicie o nowoczesnych placach zabaw np. na Zdrojkach ??
zrobili na osiedlach domków jednorodzinnych ale i zrobili na blokowiskach.
i mam tylko nadzieje ze będzie ich więcej. tyle.
  Temat: Nauczyciele religii w turkowskich szkołach średnich!
kmrmn

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 4501

PostForum: Kariera   Wysłany: Pon Cze 25, 2007 21:26   Temat: Nauczyciele religii w turkowskich szkołach średnich!
" jak patrzę na was to jestem za aborcją"

który to ksiądz w lo powiedział ? bo nie pamiętam...
  Temat: Czy macie swoje drugie połówki (dziewczyne,chłopaka)
kmrmn

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 8010

PostForum: Babskie sprawy   Wysłany: Pią Cze 22, 2007 22:16   Temat: Czy macie swoje drugie połówki (dziewczyne,chłopaka)
blondi ... podbijam temat sobie lol
  Temat: Czy macie swoje drugie połówki (dziewczyne,chłopaka)
kmrmn

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 8010

PostForum: Babskie sprawy   Wysłany: Pią Cze 22, 2007 21:27   Temat: Czy macie swoje drugie połówki (dziewczyne,chłopaka)
?
  Temat: Głupota ludzka nie zna granic... ;)
kmrmn

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 4755

PostForum: Humor :P   Wysłany: Pią Cze 22, 2007 21:04   Temat: Głupota ludzka nie zna granic... ;)
nicpoń - normalnie wzruszył mnie twój post.
lol
  Temat: Sobótkowe wianki
kmrmn

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 3486

PostForum: Archiwum   Wysłany: Pią Cze 22, 2007 21:01   Temat: Sobótkowe wianki
dobre dobre Bardzo szczęśliwy Bardzo szczęśliwy
ale dupa. hyba jednak se daruję.
  Temat: Sobótkowe wianki
kmrmn

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 3486

PostForum: Archiwum   Wysłany: Czw Cze 21, 2007 22:25   Temat: Sobótkowe wianki
"no jedziemy tam bo bedzie duzo ludzi, jak sie najebie to nie bede slyszal muzyki" takie komentarze az mnie dobijaja

no mam nadzieje że to nie o mnie. ja miałam na myśli to, że raczej ...
  Temat: Sobótkowe wianki
kmrmn

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 3486

PostForum: Archiwum   Wysłany: Czw Cze 21, 2007 21:15   Temat: Sobótkowe wianki
Co do geya ludzie się podniecacie
czy ktoś tu się podniecał??
czytaj ze zrozumieniem...
  Temat: Turecka deskorolka [3 filmy]
kmrmn

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1364

PostForum: Hobby   Wysłany: Czw Cze 21, 2007 15:47   Temat: Turecka deskorolka [3 filmy]
wiem wiem - post jest stary - ale hmmm... muj podpis.

no no.
kumpel z byłej klasy ma u mnie plusa. o !! nawet dwóch.
pani w samochodzie lol - mnie powaliła.
super wam to wyszło. poza tym h ...
  Temat: Sobótkowe wianki
kmrmn

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 3486

PostForum: Archiwum   Wysłany: Czw Cze 21, 2007 14:35   Temat: Sobótkowe wianki
no wiem że kiepska - ale czy zawsze musi byc super zaje**ście dla każdego?? nie. tak się nie da. kto chce niech idzie. kto nie to niech nie narzeka.

mnie tam to zwisa co będzie grało i jak - ...
  Temat: Sobótkowe wianki
kmrmn

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 3486

PostForum: Archiwum   Wysłany: Czw Cze 21, 2007 13:56   Temat: Sobótkowe wianki
ej - ale o co wam chodzi??
przed chwila był całkiem niezły - ba! nawet bardzo zaje**sty koncert na osirze. bardzo często są koncerty w MDK. w geju co wekend można pobalować a wy narzekacie.
k ...
  Temat: Sobótkowe wianki
kmrmn

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 3486

PostForum: Archiwum   Wysłany: Sro Cze 20, 2007 22:19   Temat: Sobótkowe wianki
wydaje mi sie że chyba tak jak jest.

czyli na początek jakieś miejskie głupoty.
w środku wianeczki
a potem rozgrzewka na siddharta
i "mega" "gwiazda" na koniec lol
  Temat: FOTOGRA :}
kmrmn

Odpowiedzi: 699
Wyświetleń: 78408

PostForum: Plac zabaw   Wysłany: Wto Cze 19, 2007 21:14   Temat: FOTOGRA :}
Zdjęcie obojętnie kogo w Turkowskiej fontannie
hehe - jakbym wiedziała to za każdym razem bym aparat brała... trzy fotki byś miał lol
dzienx - tyłek boski Bardzo szczęśliwy
  Temat: NABÓR!! :P
kmrmn

Odpowiedzi: 79
Wyświetleń: 11369

PostForum: Babskie sprawy   Wysłany: Wto Cze 19, 2007 19:28   Temat: NABÓR!! :P
miałam napisać przed twoim postem ale nie zdążyłam.

jeszcze trochę poczekacie to ja w końcu podam swoja kandydaturę. Bardzo szczęśliwy
tak jeszcze z dwa miechy...
  Temat: NABÓR!! :P
kmrmn

Odpowiedzi: 79
Wyświetleń: 11369

PostForum: Babskie sprawy   Wysłany: Wto Cze 19, 2007 17:00   Temat: NABÓR!! :P
ło jezu...
a to nie doszło juz do skutku. ja myślałam że dawno po...
e - to i jeszcze sobie zagłosuję.
  Temat: FOTOGRA :}
kmrmn

Odpowiedzi: 699
Wyświetleń: 78408

PostForum: Plac zabaw   Wysłany: Wto Cze 19, 2007 16:58   Temat: FOTOGRA :}
ty sie nie śmiej tylko tyłek dawaj Jęzor
takie zasady....



czekam... ja cierpliwa jestem Palacz
  Temat: FOTOGRA :}
kmrmn

Odpowiedzi: 699
Wyświetleń: 78408

PostForum: Plac zabaw   Wysłany: Wto Cze 19, 2007 10:41   Temat: FOTOGRA :}
Mihoo - świetna sprawa, ale hyba całkiem oddzielnie - a tu niech sie bawią.
w takie latanie z aparatem bym się pobawiła. ino aparatu zbyt często nie posiadam Yyyy...
żeby nie było że nie na t ...
  Temat: Ankieta dla Hydeparkowiczów :)
kmrmn

Odpowiedzi: 85
Wyświetleń: 10167

PostForum: Archiwum   Wysłany: Pią Cze 15, 2007 23:39   Temat: Ankieta dla Hydeparkowiczów :)
teraz nie mam czasu - ale kiedys na pewno
  Temat: Sobótkowe wianki
kmrmn

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 3486

PostForum: Archiwum   Wysłany: Pią Cze 15, 2007 13:30   Temat: Sobótkowe wianki
wiem wiem.
mam!!

" SOBÓTKOWE WIANKI "

w programie:
- występ zespołu Pieśni i Tańca " ANILANA " z Łodzi,
- zespół taneczny MIKSO i Studio Piosenki MDK,
- konkurs n ...
 
Strona 1 z 5 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  


HP.turek.net.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresć umieszczanych opinii.
Zalogowanie i użytkowanie Forum (HydeParku) oznacza akceptację regulaminu HydePark w aktualnym brzmieniu.

  « Turek.net.pl