« Turek.net.pl Regulamin HydeParku       
   HydePark - www.hp.turek.net.pl
Ogłoszenia
Ogłoszenia
Aktualnosci Turek
Aktualnosci
Pogoda Turek
Pogoda
Praca Turek
Praca
 FAQFAQ   CzatCzat   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmotoryzowane spotkanie (xx.xx.2009, godz. xx:xx, Bogdałów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum hydepark Strona Główna -> Motoryzacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
LANDEK
Straszna gaduła
Straszna gaduła


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 83
Skąd: Turek

PostWysłany: Czw Maj 17, 2007 14:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No co ty Kitek sprzedałeś swoje autko ? Głupek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Adas
Nie ma szans na leczenie !!!
Nie ma szans na leczenie !!!


Dołączył: 14 Gru 2003
Posty: 2603
Skąd: Turek

PostWysłany: Pią Maj 18, 2007 11:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

p.s. przypominam o spotkaniu dzisiaj w bogdalowie na parkingu tam na koncu o 16:30 Oczko) bedziemy czekali z pol godzinki, pozniej chyba nad wode pojdziemy robic grila Oczko

________

ok juz po Oczko bylo elegancko ;D tylko przydaloby sie troche wiecej wiary Uśmiech

kiedy nastepne spotkanie ? Chytry niech ktos poda jakas date, zeby wiecej ludzi sie zjechalo ;P


Ostatnio zmieniony przez Adas dnia Pią Maj 18, 2007 19:28, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KOGUCIK
Gość





PostWysłany: Pią Maj 18, 2007 19:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1,5h rozkladania grilla, 1h jedzenia Uśmiech
Dzięki za spotkanie Bardzo szczęśliwy

szkoda, że policji nie było Bardzo szczęśliwy Jęzor Diabełek
Powrót do góry
Galwe
Pismak jakich mało
Pismak jakich mało


Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 37
Skąd: z Kranca Swiata

PostWysłany: Sob Maj 19, 2007 00:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trzeba nastepnym razem zabrac jakies krzesla Oczko
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen
KOGUCIK
Gość





PostWysłany: Pon Maj 28, 2007 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kitek, woytooś, Adas - dzieki za spontanicznego grilla na Przykonie Bardzo szczęśliwy było *******cie Bardzo szczęśliwy Bardzo szczęśliwy oprócz tego, że się zakopałem, ale Adas dał rade i mnie wypchnął Cool
Powrót do góry
Adas
Nie ma szans na leczenie !!!
Nie ma szans na leczenie !!!


Dołączył: 14 Gru 2003
Posty: 2603
Skąd: Turek

PostWysłany: Wto Maj 29, 2007 09:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ta mucha tez dala rade Bardzo szczęśliwy hehehehe ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KOGUCIK
Gość





PostWysłany: Czw Cze 21, 2007 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proponuję 1.07.2007r. (niedziela) godz. 16:00 parking Bogdałów, później jak zwykle przeniesiemy się na bliższy parking i pójdziemy na grilla nad wode Uśmiech
Kto chętny ? Bardzo szczęśliwy
Powrót do góry
KOGUCIK
Gość





PostWysłany: Wto Cze 26, 2007 14:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale odzew Zszokowany
Powrót do góry
Adas
Nie ma szans na leczenie !!!
Nie ma szans na leczenie !!!


Dołączył: 14 Gru 2003
Posty: 2603
Skąd: Turek

PostWysłany: Sro Cze 27, 2007 11:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mysle ze lepsze byloby spotkanie niezmotoryzowane ^^ (tylko ze wzgledu ilosci uczestnikow), jakies w Turku, na miejscu, w lokalu czy gdzies, przy piwku czy tam przy czyms ^^ co ludzie ? ;> <;
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
slawek
Urodził się by nawijać
Urodził się by nawijać


Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 106
Skąd: turek

PostWysłany: Pią Cze 29, 2007 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kitek napisał:


3.0 V6 znane z Mitsubishi... 210 KM, ale skrzynia to automatyczna czwórka...


dzis razem tankowalismy na shellu, kolego Uśmiech o 20:10
ja na 2 Ty na 5
nawet razem stalismy przy kasie Diabełek
mialem sie odezwac ale jakos tak zeszlo Jęzor
pzdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kmrmn
Urodził się by nawijać
Urodził się by nawijać


Dołączył: 12 Gru 2006
Posty: 128

PostWysłany: Sob Cze 30, 2007 01:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
mysle ze lepsze byloby spotkanie niezmotoryzowane ^^ (tylko ze wzgledu ilosci uczestnikow), jakies w Turku, na miejscu, w lokalu czy gdzies, przy piwku czy tam przy czyms ^^ co ludzie ? ;> <;





warto rzucić to na imprezy czy gdzieś...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kitek
Maniak
Maniak


Dołączył: 28 Lut 2003
Posty: 1049
Skąd: Turek - Warszawa

PostWysłany: Sob Cze 30, 2007 02:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trzeba się było odezwać - nie gryzę ;p ja trochę dzisiaj w amoku, więc się nie rozglądałem Oczko
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
KOGUCIK
Gość





PostWysłany: Nie Lip 15, 2007 22:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

slawek - pozdrawiam ! widziany byłeś przeze mnie o 19:06 przy WzW 4 Uśmiech
To byłeś chyba ty Jęzor Bardzo szczęśliwy
Powrót do góry
slawek
Urodził się by nawijać
Urodził się by nawijać


Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 106
Skąd: turek

PostWysłany: Nie Lip 15, 2007 23:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KOGUCIK napisał:
slawek - pozdrawiam ! widziany byłeś przeze mnie o 19:06 przy WzW 4 Uśmiech
To byłeś chyba ty Jęzor Bardzo szczęśliwy


zgadza sie, a gdzie Ty byles Diabełek nie widzialem cliowki

zreszta teraz czesto stoje na kolskiej razem z taka zielona laguna Uśmiech

przy okazji pozdrowka dla badyla widzianego w jego sprzecie na kaliskiej , mijalismy sie wczoraj ale chyba byles zbyt skoncentrowany na jezdzie Diabełek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KOGUCIK
Gość





PostWysłany: Pon Lip 16, 2007 06:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

slawek napisał:
KOGUCIK napisał:
slawek - pozdrawiam ! widziany byłeś przeze mnie o 19:06 przy WzW 4 Uśmiech
To byłeś chyba ty Jęzor Bardzo szczęśliwy


zgadza sie, a gdzie Ty byles Diabełek nie widzialem cliowki

zreszta teraz czesto stoje na kolskiej razem z taka zielona laguna Uśmiech

przy okazji pozdrowka dla badyla widzianego w jego sprzecie na kaliskiej , mijalismy sie wczoraj ale chyba byles zbyt skoncentrowany na jezdzie Diabełek

Szedłem na nogach Uśmiech
a Badyla to ja co chwilę widzę Jęzor - również pozdrawiam Uśmiech
Powrót do góry
Dj Dual
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 595
Skąd: Dokąd

PostWysłany: Pon Lip 16, 2007 09:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chlopaki Jęzor zmotoryzowani jestescie Jęzor to moze wiecie jakis gaznik od opla cory 1.2 lub od jakiegos Kadeta...
Ja się nie mam czym chwalic, ale posiadam Corse rok 84, (wszystko orginalne i tak ma zostac) przebieg silnika bagatela ponad 470 000 km ...
No przydalby się nowy gaznik, a tak jeszcze zastanwiam się nad przerobieniem na 1 punktowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
slawek
Urodził się by nawijać
Urodził się by nawijać


Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 106
Skąd: turek

PostWysłany: Pon Lip 16, 2007 11:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dj Dual napisał:
Chlopaki Jęzor zmotoryzowani jestescie Jęzor to moze wiecie jakis gaznik od opla cory 1.2 lub od jakiegos Kadeta...
Ja się nie mam czym chwalic, ale posiadam Corse rok 84, (wszystko orginalne i tak ma zostac) przebieg silnika bagatela ponad 470 000 km ...
No przydalby się nowy gaznik, a tak jeszcze zastanwiam się nad przerobieniem na 1 punktowy.


http://moto.allegro.pl/item214752967_gaznik_do_opel_corsa_1_2.html
http://moto.allegro.pl/item216013606_silnik_opel_corsa_a_1_2_gaznik_ideal_.html

a najszybciej , gielda Uśmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dj Dual
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 595
Skąd: Dokąd

PostWysłany: Pon Lip 16, 2007 13:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko wiesz na tym alledrogo.pl to ja moge kupic w takim samym stanie co mam ;/ w ogole go nie sprawdze..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KOGUCIK
Gość





PostWysłany: Pon Lip 16, 2007 14:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak chesz część używaną i sprawdzić na miejscu to jedź albo na Słodków albo na obwodnice mniej więcej na wyokości mleczarni. Jeśli chcesz nową część to na Żeromskiego

slawek - znowu byles przeze mnie widziany Jęzor 14:11 jechales Wyszyńskiego Oczko Ja wyjeżdżałem rowerem od strony Gimnazjum nr 1, nawet się patrzałeś Jęzor tylko nie pomyl mnie ze starym dziadkiem, który stał obok mnie Diabełek
P.S.
szkoda, że nie wrzuciłeś na wyższe obroty Jęzor z chęcią bym posłuchał jak tłumik pracuje wtedy Uśmiech Pozdro Uśmiech
P.S. 2
moze by tak jakis grill ? Bardzo szczęśliwy
Powrót do góry
slawek
Urodził się by nawijać
Urodził się by nawijać


Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 106
Skąd: turek

PostWysłany: Pon Lip 16, 2007 17:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KOGUCIK napisał:

slawek - znowu byles przeze mnie widziany Jęzor 14:11 jechales Wyszyńskiego Oczko Ja wyjeżdżałem rowerem od strony Gimnazjum nr 1, nawet się patrzałeś Jęzor tylko nie pomyl mnie ze starym dziadkiem, który stał obok mnie Diabełek
P.S.
szkoda, że nie wrzuciłeś na wyższe obroty Jęzor z chęcią bym posłuchał jak tłumik pracuje wtedy Uśmiech Pozdro Uśmiech
P.S. 2
moze by tak jakis grill ? Bardzo szczęśliwy


tlumnik jak tlumnik ( remus) Diabełek , najfajniej slychac miedzy 6000 a 7000 obrotow . a w miescie to raczej tak auta nie katuje Jęzor
auto, brudne i poobcierane, az wstyd Diabełek

przydalby sie grill, ale jutro wyjezdzam nad morze na 2-tygodnie Bardzo szczęśliwy , oby tylko byla pogoda,

nie moge skojarzyc Cie na rowerze,ale skoro patrzalem to pewnie balem sie ze mi wjedziesz pod kola Diabełek
za duzo spraw na glowie przed urlopem lol

pzdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Badyl
Ciężki przypadek
Ciężki przypadek


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 823
Skąd: Turek city

PostWysłany: Pon Lip 16, 2007 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pozdro dla Was również Uśmiech
ja takie prędkości rozwijam, że ciężko mi sie skupić na jeździe a co dopiero patrzeć na boki Jęzor

Jak Was spotkam następnym razem to... no nie wiem bo długich mi zabrakło Uśmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
KOGUCIK
Gość





PostWysłany: Pon Lip 16, 2007 21:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pomachaj ręką Jęzor
a prędkości faktycznie osiągasz, bo osttanio siedziałeś mi na zderzaku na Kolskiej Bardzo szczęśliwy ale to może dlatego, że ktoś jechał przede mną Jęzor
pozdro Uśmiech
Powrót do góry
KOGUCIK
Gość





PostWysłany: Nie Lip 22, 2007 19:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ogrod - pozdrawiam Uśmiech W sobotę byłeś widziany na parkingu Lidla o godz. 12:40 Uśmiech Akurat razem parkowaliśmy Jęzor A ja stanąłem w poprzek przed Twoją maską Diabełek
To byłeś chyba Ty Bardzo szczęśliwy Jęzor
Powrót do góry
Adas
Nie ma szans na leczenie !!!
Nie ma szans na leczenie !!!


Dołączył: 14 Gru 2003
Posty: 2603
Skąd: Turek

PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 00:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kogucik: szpiegujesz wszystkich z HP ? Bardzo szczęśliwy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mielony :)
Nawijkaaaaaaaaaa!!!
Nawijkaaaaaaaaaa!!!


Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 155
Skąd: Turek

PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 00:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kogucik, ty to wiesz kiedy przyjechać ze swoim clio na klime Oczko Jak wszyscy, ;P dopiero wtedy kiedy klima siada albo wogóle nie działa... (widziany wczoraj, albo w piatek)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
KOGUCIK
Gość





PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 08:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Adas - taki jakiś przypadek Jęzor ciebie też widziałem pod ADAMUSem Diabełek
Mielony Uśmiech - a byłem tam w sobotę, ale tylko się dowiedzieć jaka cena do Voyagera i Passata Oczko
Powrót do góry
KOGUCIK
Gość





PostWysłany: Sob Lip 28, 2007 13:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Partyzant - pozdrawiam samochód Jęzor bo kierowca jakiś taki starszy był od Ciebie Jęzor (10:30 przy cmentarzu)
Powrót do góry
Dr.Evil
Gość





PostWysłany: Nie Lip 29, 2007 02:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skoro kogucik taki widze obeznany wszystkich z HP zna to ciekawe czy zlego pozna na drdzoze a jzu niebawem pojawie sie. Zeby mu nie bylo latwo bede podrozowal pojazdem z wlasciwa dla poski kierwonica Bardzo szczęśliwy Marki samochodu nie moge poznac bo sam nie wiem jakim bede podrozowal. Dla ulatwienia podam ze moge sie w miescie pojawic miedzy 3 a 19 sierpnia. Ile zabawie nie wiem moze bede cale 2 tygodnie a moze wpadne tylko na dwa dni ale bede sie krecil po miescie zwlaszcza wieczoremi. Wszystkich ktorzy mnie znaja prosze o cisze i nie podpowiadanie Jęzor

Kogucik czeka cie szatanskie wyzwanie Diabełek
Powrót do góry
KOGUCIK
Gość





PostWysłany: Nie Lip 29, 2007 06:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Specjalnie nie szzukam, nie patrze Uśmiech
Znane samochody wpadają w oko Uśmiech
Powrót do góry
Dr.Evil
Gość





PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KOGUCIK napisał:
Specjalnie nie szzukam, nie patrze Uśmiech
Znane samochody wpadają w oko Uśmiech



Eee no wymiekasza Jęzor bede bacznie obserwowal i zwracal uwage ne zielone clio Bardzo szczęśliwy jak cos to ci flaszne po galkach hehehe Diabełek
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum hydepark Strona Główna -> Motoryzacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


HP.turek.net.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresć umieszczanych opinii.
Zalogowanie i użytkowanie Forum (HydeParku) oznacza akceptację regulaminu HydePark w aktualnym brzmieniu.

  « Turek.net.pl