« Turek.net.pl Regulamin HydeParku       
   HydePark - www.hp.turek.net.pl
Ogłoszenia
Ogłoszenia
Aktualnosci Turek
Aktualnosci
Pogoda Turek
Pogoda
Praca Turek
Praca
 FAQFAQ   CzatCzat   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bricomarche Turek!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum hydepark Strona Główna -> Dla pustakuf i taboretuf
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pixel
Pismak jakich mało
Pismak jakich mało


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: turek

PostWysłany: Pon Lut 21, 2011 17:26    Temat postu: Bricomarche Turek!!! Odpowiedz z cytatem

Uważajcie na brico w turku, porażka!!!centrum chaosu i mobbingu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tygrysss
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 500
Skąd: Turek

PostWysłany: Pon Lut 21, 2011 17:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo obszerna i bogata wypowiedź, albo poprzyj to czymś albo zachowaj dla siebie tego typu wypowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
pixel
Pismak jakich mało
Pismak jakich mało


Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 46
Skąd: turek

PostWysłany: Pon Lut 21, 2011 17:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

myślałem że ten sklep jest ok.jest tam kilku pracowników którzy są ok. ale to co usłyszałem to porażka.pani kierownik wyzywała i ubliżała przy klientach pracownikowi, a jesli chodzi o wymianę towaru to szkoda mówić,nie ma tam żadnych wymian i jeszcze kasierki fochy robią żeby mi fakturę wypisać.Papier potrzebny mi do księgowości, a one mówią że dziś nie dostanę tylko w ciągu 30 dni
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Brooklynka
Nawijkaaaaaaaaaa!!!
Nawijkaaaaaaaaaa!!!


Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 169
Skąd: z bujanego, ale jakże wygodnego fotela.

PostWysłany: Pon Lut 21, 2011 20:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pixel napisał:
jeszcze kasierki fochy robią żeby mi fakturę wypisać.Papier potrzebny mi do księgowości, a one mówią że dziś nie dostanę tylko w ciągu 30 dni

Dwa razy brałam tam fakturę i wszystko przebiegało bezproblemowo... Choć było to już jakiś czas temu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Jay
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 721
Skąd: Turek

PostWysłany: Pon Lut 21, 2011 21:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie będę się wypowiadać na temat stosunków pomiędzy pracownikami a przełożonymi w rzeczonym markecie, ponieważ nie mam takiej wiedzy.

Co to wymiany/zwrotu towaru pełnowartościowego - Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego nie przewiduje możliwości dokonywania zwrotów zakupionych rzeczy albo ich wymiany na inne, więc w tej kwestii zastosowanie mają wewnętrzne procedury sklepu Bricomarche - sprzedawca może nie wyrazić zgodę na taką wymianę/zwrot i ma do tego pełne prawo. Swoją drogą większość sklepów, w ramach "dobrej praktyki" takie zwroty/wymiany uwzględnia.

Co do czasu wystawienia faktury, sprzedawca ma na to 7 dni. Poprawcie mnie jeśli się mylę.

Co do standardów obsługi - to już inna sprawa - mam swoje spostrzeżenia, tym bardziej, że w tej kwestii mam spore doświadczenie zawodowe. Marki Inter-i Bricomarche przyjęły się w naszym mieście bardzo dobrze. Usytuowanie w centrum miasta, spory parking, itd. Duża "spożywka" i market z materiałami dla domu i ogrodu w jednym miejscu. Jeśli chodzi o Bricomarche to największy tego typu obiekt w mieście. To powinno do czegoś zobowiązywać, także jeżeli chodzi o standardy obsługi klienta i fachowość obsługi.

Krótko, nie będę się rozpisywać...
Osobiście nie lubię tam robić zakupów. Wchodzę, kupuję to co jest mi potrzebne i jak najszybciej wychodzę. Co do samej obsługi, NIEKTÓRZY pracownicy zachowują się tak jakby klienci robili im łaskę, że przychodzą do nich coś kupić. No cóż, może powodem jest brak potencjalnej konkurencji? Jeśli potrzebujesz pomocy pracownika, często nie ma go na dziale, który jest w końcu jego stanowiskiem pracy - trzeba go ganiać po sklepie (dosłownie Jęzor). Prywatne rozmowy przez telefon komórkowy w czasie pracy są na porządku dziennym. Zdarzyło mi się, że pracownik nie posiadał elementarnej, podstawowej wiedzy na temat sprzedawanych towarów. Obsługa przy kasie, hmm... też pozostawia wiele do życzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcin1166
Nawijkaaaaaaaaaa!!!
Nawijkaaaaaaaaaa!!!


Dołączył: 11 Kwi 2005
Posty: 205
Skąd: Turek

PostWysłany: Pon Lut 21, 2011 22:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od siebie dodam, czesto inna cena na półce a inna przy kasie i to oczywiście błąd informatyka, brak towarów które są w gazetce lub inna cena w gazetce a inna na półce, pracowników faktycznie się szuka po całym sklepie. Co do faktur to przy kasie mówią że można je odebrać w ciagu miesiąca, ale zwyczajowo jest marudzenie kiedy przychodzi się po faktury.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tygrysss
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 500
Skąd: Turek

PostWysłany: Pon Lut 21, 2011 22:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No różnie bywa, ojciec kiedyś brał pompę które po kilku dniach się popsuła wymienili na nową, a za drugim razem oddali pieniądze bo znów padła więc wszystko było dobrze. A obsługa jakoś nigdy mi nie przeszkadzała, chciałem jedną rzecz pan mi pomógł szukać, nigdy nie czekałem dłużej niż 2-4min.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
zyga
Nawijkaaaaaaaaaa!!!
Nawijkaaaaaaaaaa!!!


Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 193

PostWysłany: Wto Lut 22, 2011 16:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rzeczywiście milej mogło by być przy kasie .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomik
Pismak jakich mało
Pismak jakich mało


Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 40
Skąd: Turek

PostWysłany: Wto Lut 22, 2011 17:24    Temat postu: hejże! hola! Odpowiedz z cytatem

na szkolenie te kasjery powysyłać...
przydałoby się trochę ogłady i kultury...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kraina_cienia
Maniak
Maniak


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 1134

PostWysłany: Wto Lut 22, 2011 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jay napisał:


Co do czasu wystawienia faktury, sprzedawca ma na to 7 dni. Poprawcie mnie jeśli się mylę.


To nie jest tak do końca... oczywiście sprzedawca ma ustawowo 7 dni na wystawienie faktury, lecz te 7 dni dotyczy przede wszystkim kupującego jeśli po namyśle (i ma na to 7 dni) chciałby jednak uzyskać fakturę po okazaniu paragonu.
Co jeśli mamy kilka kilometrów do sklepu, a sprzedawca informuje, że wystawi fakturę w przeciągu 7 dni ? Naraża nas w ten sposób na straty. Prawie żaden sklep nie robi problemu przy wystawianiu faktury, a jeśli już takowy robi, prosi się o kierownika. To zawsze działa.
Każdy, który odbiera faktury wie dobrze, że sklepy prowadzą pewną praktykę z ich wystawieniem, tzn. zwyczajowo wystawiają faktury zbiorcze na koniec miesiąca więc nie do końca jest to zgodne z ustawą.

Co do obsługi w Brico, to myślałem, że tylko ja mam takie dziwne odczucia, ale jak widać nie jestem osamotniony...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum hydepark Strona Główna -> Dla pustakuf i taboretuf Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


HP.turek.net.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresć umieszczanych opinii.
Zalogowanie i użytkowanie Forum (HydeParku) oznacza akceptację regulaminu HydePark w aktualnym brzmieniu.

  « Turek.net.pl