« Turek.net.pl Regulamin HydeParku       
   HydePark - www.hp.turek.net.pl
Ogłoszenia
Ogłoszenia
Aktualnosci Turek
Aktualnosci
Pogoda Turek
Pogoda
Praca Turek
Praca
 FAQFAQ   CzatCzat   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy HydePark - przeczytajcie.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum hydepark Strona Główna -> O HydeParku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jak się podoba nowy Hydepark?
Jest OK
55%
 55%  [ 5 ]
Może być :P
44%
 44%  [ 4 ]
Cienizna
0%
 0%  [ 0 ]
Dno
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 9

Autor Wiadomość
admin
Site Admin


Dołączył: 16 Wrz 2002
Posty: 14

PostWysłany: Pon Wrz 16, 2002 23:48    Temat postu: Nowy HydePark - przeczytajcie. Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich na nowym HydeParku. Jak zauwazycie jest dużo bardziej funkcjonalny co może teeż niektóre osoby zniechęcić ze względu na rozszerzoną strukture. Wszystko to jednak ma na celu umilenie i polepszenie baraszkowania w tym miejscu Jęzor I jeszcze jedna gorsza wiadomość. Trzeba od nowa rejestrować nicki. Uwaga! Jezeli ktoś nie będzie mógł zarejestrować sobie nicka którego używał dotychczas (ktos go już przejoł), prosze o kontakt.

Basic_M
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gość






PostWysłany: Wto Wrz 17, 2002 15:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No prosze prosze nie moge wyjsc z podziwu ale sie tu pozmienialo ( chociaz jeszcze troszeczke sie gubie) Basic widze ze ci sie spodobaly "ambitne tematy" :mrgreen: Mam nadzieje ze przyjmie sie tan "nowy hyde park"
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Wto Wrz 17, 2002 16:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja tez mam taka nadzije.. i widze ze ludzie sie juz rejestruja i uzywaja nowosci (BBcode) na Hydeparku

Bardzo szczęśliwy
Powrót do góry
Ogrod
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 616
Skąd: = TUREK =

PostWysłany: Wto Wrz 17, 2002 17:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podoba mie sie:)) musze przyznac ze w 1 chwili nie wiedzialem co sie dzieje Jęzor ale juz jest oka i mysle ze jakos to bedzie Uśmiech Buziak** dla adminka Uśmiech)) heheh
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
fiut
Gość





PostWysłany: Wto Wrz 17, 2002 19:21    Temat postu: aaaaaaaaa Odpowiedz z cytatem

chujowo jest tu teraz przedtem bylo cool bylo z kogo pozdzierac Zawstydzony Jęzor
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Wto Wrz 17, 2002 20:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Boisz sie że bedą teraz zdzierać z ciebie :mrgreen:
Powrót do góry
Ogrod
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 616
Skąd: = TUREK =

PostWysłany: Wto Wrz 17, 2002 20:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmm "fiut" to musi cos znaczyc... Jęzor moze cie tak koledzy nazywaja?? z moze to cos inego... np jakis kompleks malego peniska Jęzor roze prdzypadki chodza po ludziach a ze trafilo na ciebie Jęzor musisz z tym zyc Jęzor
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Bossi
Advanced Technikułe
Advanced Technikułe


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 328
Skąd: Turek

PostWysłany: Wto Wrz 17, 2002 23:46    Temat postu: Zmiany Odpowiedz z cytatem

Teraz widze że to co się mówi o człowieku że nie lubi zmian to prawda (mowa o fiutku) Ale do zmian trzeba się przyzwyczaić, a niektórym przychodzi to z trudem. Uśmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
FireBlade
Straszna gaduła
Straszna gaduła


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 78
Skąd: TuReK

PostWysłany: Sro Wrz 18, 2002 00:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ogoolnie spox, ale mam jedno male zastrzezenie do admina Jęzor. Czemu mooj temat o sieciach LAN jest w dziale motoryzacyjnym Uśmiech Cholera, nie wiem jakbym kombinowal, to za zadne skarby nie moge go powiazac z motoryzacja. Tak wiec B D wdzieczny za przeniesienie go w komputery. Thnx z goory Jęzor
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gość






PostWysłany: Sro Wrz 18, 2002 00:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Temat jest ma gdzie trzeba... tylko najpierw przenioslem go omylkowo do motoryzacji a potem do komputerow. Przezco widzisz napis w dziale motoryzacja przy temacie przesunieto... a w dziale komputery juz bez
Powrót do góry
bushi
Urodził się by nawijać
Urodził się by nawijać


Dołączył: 18 Wrz 2002
Posty: 104

PostWysłany: Sro Wrz 18, 2002 13:23    Temat postu: w sumie to ok! Odpowiedz z cytatem

No teraz to mamy forum z prawdziwego zdarzenia Oczko a nie jakieś * swojej roboty..
Brawo Basic Uśmiech
Tylko jak dla mnie troche za duzo tematow, moze dlatego ze wtedy byl jeden ogolny, i bylo mozna latwo przeczytac co dzieje sie na calym hydeparku. Teraz to troche trudne.
Ale ogolnie to jak najbardziej pozytywnie! Uśmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
bushi
Urodził się by nawijać
Urodził się by nawijać


Dołączył: 18 Wrz 2002
Posty: 104

PostWysłany: Sro Wrz 18, 2002 13:30    Temat postu: jeszcze jedno Odpowiedz z cytatem

dlaczego przywrociles stare tematy??
calkowicie tego nie rozumiem, zrobil sie tylko burdel, np. posty z tematem "matura 2002" w aktualnosciach na stronie 1. Stare to stare a nowe to nowe. Powinenes zrobic tylko link do starego forum a nowe powinno byc na nowych postach..
Nie martw sie, forum "zapełni" się nowymi postami na dniach.
Czy nie mam racji ?Jęzor

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Gość






PostWysłany: Sro Wrz 18, 2002 13:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak ktos jest zalogowany to zawsze ma info w formie ikonek - - oraz link (Zobacz posty od ostatniej wizyty
) aby wiedzial co sie zmienilo. Nowe posty maja znaczek - - i latwo do nich trafic. Ale podkreslam jak ktoos jest zarejestrowany i zalogowany... bo anonymousy nie beda mieli takich informacji Jęzor
Powrót do góry
Ogrod
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 616
Skąd: = TUREK =

PostWysłany: Sro Wrz 18, 2002 13:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bushi no moze troche... ale idze sie przyzwyczaic Uśmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
FireBlade
Straszna gaduła
Straszna gaduła


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 78
Skąd: TuReK

PostWysłany: Czw Wrz 19, 2002 13:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam jeshcze male pytanko do admina Uśmiech) Czemu przy moim profilu jest napisane ze "nie moze glosowac w ankietach" i jak to zmienic. Aha, i jeshcze, co to "BBCode"?? Thnx z goory.Uśmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw Wrz 19, 2002 14:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. moga glosowac tylko osoby zalogowane (posiadajace juz swoj profil) - wiec i ty mozesz glosowac ale tylko po uprzednim zalogowaniu sie... (niemozesz jedynie zakladac ankiet do tematow poniewaz to moga robic tylko moderatorzy danego dzialu)

2. zapraszam do dzialu FAQ (zakladki u góry)
Powrót do góry
Ogrod
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 616
Skąd: = TUREK =

PostWysłany: Czw Wrz 19, 2002 16:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ej Smutny(( ja tez bym chcial "cos" moderowac :PPP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Ogrod
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 616
Skąd: = TUREK =

PostWysłany: Czw Wrz 19, 2002 16:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.turek.net.pl/hydepark/viewtopic.php?t=176 Basic_M sprawdz czy to jest oka bo u mnie sie wyswietla tylko jest rozciagniete na boki...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Gość






PostWysłany: Czw Wrz 19, 2002 18:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

juz ok dziękwa Uśmiech
Powrót do góry
Ogrod
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 616
Skąd: = TUREK =

PostWysłany: Czw Wrz 19, 2002 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.turek.net.pl/hydepark/viewtopic.php?t=37 - nastepne do poprawki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Gość






PostWysłany: Czw Wrz 19, 2002 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz tego niema sensu poprawiac... ktos sie pobawi i napisze zadlugi wyraz to sie zawsze rozjedzie...
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw Wrz 19, 2002 21:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Basic no co jest grane z tymi wapniakami Znak zapytania
Powrót do góry
nicpon
Szef wszystkich szefów


Dołączył: 26 Wrz 2002
Posty: 3276
Skąd: Kórnik, ale made in Turek

PostWysłany: Czw Wrz 26, 2002 22:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Qrde! Nie było mnie parę dni w sieci (burza rozp********* mi kompa)
A tu takie zmiany!!!
Bardzo mi się podoba. Całkiem fajnie tu teraz. Szkoda tylko, że musiałem się logować od nowa (wyświetla mi się "początkujący").
Trzymajcie się.
Niech Moc będzie z Wami...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bobo
Gość





PostWysłany: Wto Paź 01, 2002 08:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla mnie cienizna. BASIC-M chyba pomylił zawody. lepiej mu idzie fałszowanie, np. zrobienie witryny internetowej jednej ze szkół, która póxniej wygrała konkurs. A BASIC_M był w jury. Taki wstyd i niesmak. Trąbili o tym na mieście, tak że uszy robiły się wielkie. Każdy musi z czegoś żyć - gruba zezowata świnio
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Wto Paź 01, 2002 14:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Weź mnie Pacanie nierozsmieszaj...

host-3-94.kalisz.mm.pl - dowiem sie kto siedzi pod tym adresem w Multimedii i się spotkamy (choć już się domyślam kto moze z Kalisza nadawć i komu żal dupe sciska więc chamskimi plotami sobie nadrabia) i spojżymy sobie prosto w oczka....
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Wto Paź 01, 2002 22:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

basic zlej goscia to kolejny ktorego w gardle sciska ale jezeli to ktos z twoich znajomych to ja bym nie odpuscil. Rob co uwazasz za sluszne
Powrót do góry
Badyl
Ciężki przypadek
Ciężki przypadek


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 823
Skąd: Turek city

PostWysłany: Sro Paź 02, 2002 17:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

heh bolo coś ci te pomówienia nie wychodzą Oczko
twierdząc że Basic tworzył stronę www.gimnazjum1.turek.net.pl by któś mógł wygrać konkurs - po prostu ośmieszasz się, zobacz na styl tworzenia.... jak znam Basica od początku tworzył małe przejrzyste strony w PHP - a ta, którą robił Pan Adamek w niczym tego schematu nie przypomina, zreszą ww pan stworzył także www.sp3.turek.net.pl - więc myślisz że w tym też pomagał Basic.
Jeżeli chcesz rozwiązać jakiś konflikt to rób to prywatnie, nie ośmieszając przy okazji siebie Oczko hehe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
sirpatrick
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 502
Skąd: Turcja

PostWysłany: Czw Paź 10, 2002 17:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale ci nawzucal Basic! Jak bedziesz szedl do niego z odwiedzinami moge isc z Toba, he, he :mrgreen:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Mihoo
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 21 Wrz 2002
Posty: 611
Skąd: TurekCity

PostWysłany: Pią Paź 18, 2002 15:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Badyl napisał:
twierdząc że Basic tworzył stronę www.gimnazjum1.turek.net.pl by któś mógł wygrać konkurs - po prostu ośmieszasz się, zobacz na styl tworzenia.... jak znam Basica od początku tworzył małe przejrzyste strony w PHP - a ta, którą robił Pan Adamek w niczym tego schematu nie przypomina, zreszą ww pan stworzył także www.sp3.turek.net.pl - więc myślisz że w tym też pomagał Basic.


o Boże dzieki za podani tych linków.... jelsi te strony robił Basic to ja już nie chce sie z nim znać.. strony są zenujace... nie wiem jak ktoś moze wierzyc ze to on
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Badyl
Ciężki przypadek
Ciężki przypadek


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 823
Skąd: Turek city

PostWysłany: Pią Paź 18, 2002 16:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ehh nie obrażając tutaj autora...
chodziło mi tylko o to żeby pokazać kontrast między twórczością Basica a autora stron GIM i SP3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum hydepark Strona Główna -> O HydeParku Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


HP.turek.net.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresć umieszczanych opinii.
Zalogowanie i użytkowanie Forum (HydeParku) oznacza akceptację regulaminu HydePark w aktualnym brzmieniu.

  « Turek.net.pl