« Turek.net.pl Regulamin HydeParku       
   HydePark - www.hp.turek.net.pl
Ogłoszenia
Ogłoszenia
Aktualnosci Turek
Aktualnosci
Pogoda Turek
Pogoda
Praca Turek
Praca
 FAQFAQ   CzatCzat   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowa pierwsza ankieta

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum hydepark Strona Główna -> O HydeParku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob Sty 08, 2005 14:27    Temat postu: Nowa pierwsza ankieta Odpowiedz z cytatem

Jako pierwsza nowa ankiete na turku chce zapodać pytanie - "Twoim zdaniem, jakie inwestycje powinny być realizowane w Naszym mieście w pierwszej kolejności?"

ale niewiem jakie dać możliwe odpowiedzi (max 5). Zaproponujcie cos... wybiore najciekawsze lub najbardziej potrzebne.
Powrót do góry
Mat/Wszystko Gra!
Nas nie dogoniat


Dołączył: 03 Lut 2004
Posty: 2764
Skąd: zza biurka.

PostWysłany: Sob Sty 08, 2005 14:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. Hala sportowo-widowiskowa...
2. Zmodernizowanie ulicy Kolskiej tam w okolicach trumien millera..same dziurska i nic wiecej :? ...
3. Polozenie drog, budowa chodnikow na zdrojkach lewych np. i dokonczenie tej inwestycji ktora zaczeto w tamtym roku z poszerzaniem drogi i budowa chodnikow i sciezek rowerowych po obu stronach drogi na wladyslawow...
4. fajnie by bylo tez gdyby miasto dalo pieniadze na remont i otynkowanie starych kamienic, blokow i tak dalej..zeby budynki i miasto byly jeszcze bardziej kolorowe...
5. pod piata pozycja juz nie wiem co napisac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Tlen
nicpon
Szef wszystkich szefów


Dołączył: 26 Wrz 2002
Posty: 3275
Skąd: Kórnik, ale made in Turek

PostWysłany: Sob Sty 08, 2005 14:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Propozycje Zela są OK, ja bym jeszcze dodał:
Strzałka Budowę nowego liceum
Strzałka Sprowadzenie filii jakiejś szkoły wyższej
Strzałka Radio Turek Jęzor - chociaż to może nie jest najpotrzebniejsze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
heniek
Nie ma szans na leczenie !!!
Nie ma szans na leczenie !!!


Dołączył: 17 Paź 2002
Posty: 2486
Skąd: znienacka

PostWysłany: Sob Sty 08, 2005 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Propozycje ok, ale nowe liceum to nie ma zadnych szans na powodzenie, a radio turek nie mialoby sensu Oczko
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
jag
Pismak jakich mało
Pismak jakich mało


Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 39

PostWysłany: Sob Sty 08, 2005 16:42    Temat postu: Re: Nowa pierwsza ankieta Odpowiedz z cytatem

Basic_M napisał:
Jako pierwsza nowa ankiete na turku chce zapodać pytanie - "Twoim zdaniem, jakie inwestycje powinny być realizowane w Naszym mieście w pierwszej kolejności?"


A może na poczatek: jak się podoba nowy portal?? w skali od "ekstra" do "do d.." Oczko

PS wreszcie po "niebawem" portal ruszy Uśmiech)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gość






PostWysłany: Sob Sty 08, 2005 17:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mysle ze kazdy bedzie glosowal czujac "pierwsze wrazenie" ktore z czasem sie napewno zmieni wiec to zostawimy na pozniej
Powrót do góry
jag
Pismak jakich mało
Pismak jakich mało


Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 39

PostWysłany: Sob Sty 08, 2005 17:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Basic_M napisał:
Mysle ze kazdy bedzie glosowal czujac "pierwsze wrazenie" ktore z czasem sie napewno zmieni wiec to zostawimy na pozniej


Ale mi własnie o pierwsze wrażenie chodziło po tak długiej nie obecności turek.net.pl na internetowej mapie Polski Oczko
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Y_U_P_P_I
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 01 Maj 2003
Posty: 764

PostWysłany: Sob Sty 08, 2005 18:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1) Poprawa jakosci drog (przynajmniej tych "najbardziej potrzebujacych"). Zreszta,sami widzicie....dziura na dziurze(moze nie wszedzie),ale zdarzaja sie miejsca,ze jadac samochodem mozna zostawic miske olejową na drodze:?

Zelu napisał:
2. Zmodernizowanie ulicy Kolskiej tam w okolicach trumien millera..same dziurska i nic wiecej ...

Nie tylko Kolską...

2) Wymiana starych chodnikow na nowe(ewentualnie kostka brukowa)

3) Z tym liceum to wcale nie glupi pomysl. Jednak jak na moj gust, nigdy nie ujrzy swiatla dziennego Smutny . W takim razie niech miasto przeznaczy pieniadze na budowe korytarza laczacego Liceum z "internatem"(bud. B). Kiedys chodzi glosy o takiej inwestycji,jednak pomysl upadl i tyle zesmy go widzieli :pupa: .

4) Jakies drzewka,krzaczki Jęzor na osiedlach mieszkalnych. To zawsze poprawia wizerunek tych terenów, a i ucieszy oko mieszkancow :wink:

Jesli jeszcze cos ciekawego wymysle,dam znac Uśmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nicpon
Szef wszystkich szefów


Dołączył: 26 Wrz 2002
Posty: 3275
Skąd: Kórnik, ale made in Turek

PostWysłany: Sob Sty 08, 2005 20:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Y_U_P_P_I napisał:

W takim razie niech miasto przeznaczy pieniadze na budowe korytarza laczacego Liceum z "internatem"(bud. B). Kiedys chodzi glosy o takiej inwestycji,jednak pomysl upadl i tyle zesmy go widzieli :pupa: .

Tak może nie na temat, ale kwestia słynnego korytarza była poruszana jeszcze jak byłem w 1 klasie (1998 rok). To chyba jest najsłynniejszy nieistniejący korytarz w Europie Jęzor Wątpię, żeby kiedykolwiek powstał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Y_U_P_P_I
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 01 Maj 2003
Posty: 764

PostWysłany: Sob Sty 08, 2005 21:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nicpon napisał:
Y_U_P_P_I napisał:

W takim razie niech miasto przeznaczy pieniadze na budowe korytarza laczacego Liceum z "internatem"(bud. B). Kiedys chodzi glosy o takiej inwestycji,jednak pomysl upadl i tyle zesmy go widzieli :pupa: .

Tak może nie na temat, ale kwestia słynnego korytarza była poruszana jeszcze jak byłem w 1 klasie (1998 rok). To chyba jest najsłynniejszy nieistniejący korytarz w Europie Jęzor Wątpię, żeby kiedykolwiek powstał.


Dobrze godosz :wink: ,pomysl ten byl juz poruszany wielokrotnie, jednak nikt nie potrafil go zrealizowac Smutny . Moze tym razem cos ruszy...

PS. "Korytarz - reaktywacja" lol
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Nobody
Szef wszystkich szefów


Dołączył: 09 Gru 2003
Posty: 3493
Skąd: z miejsca zamieszkania

PostWysłany: Nie Sty 09, 2005 13:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miał być korytarz łączocy budynek A z budynkiem B w ZST i wszystko upadło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jag
Pismak jakich mało
Pismak jakich mało


Dołączył: 12 Gru 2002
Posty: 39

PostWysłany: Pią Sty 14, 2005 01:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zbliża sie następny poniedziałek to może w końcu zobaczyma jaka to ankieta Oczko
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
chrupek
Nawijkaaaaaaaaaa!!!
Nawijkaaaaaaaaaa!!!


Dołączył: 22 Lip 2004
Posty: 254
Skąd: turek

PostWysłany: Pon Lut 14, 2005 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chociaz jestem juz na drugim roku studiow, mysle ze pomysl z nowym liceum jest najrozsadniejszy. (przynajmniej moze niebylo by takich wpadek ze studniowka jak w tym roku Nie )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
barbapapa
Maniak
Maniak


Dołączył: 28 Cze 2003
Posty: 1053
Skąd: Wolne Miasto Turek

PostWysłany: Pon Lut 14, 2005 20:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. Modernizacja dróg
2.Coś co przyciągnie do nas turystów np. jakieś Super-wesołe miasteczko
3.Hala
4.Szkoły
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ncn
Nawijkaaaaaaaaaa!!!
Nawijkaaaaaaaaaa!!!


Dołączył: 23 Paź 2003
Posty: 189
Skąd: Szara strefa :)

PostWysłany: Pon Lut 14, 2005 23:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szkoły wyzsza jak najbardziej potzrebna , hala sportowa (ten projekt juz sie ciagnie i ciagnie ) , no i mała renowacja drog w naszym Tureczku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
frog
Ciężki przypadek
Ciężki przypadek


Dołączył: 17 Paź 2002
Posty: 863
Skąd: Turek - Wrocław

PostWysłany: Wto Lut 15, 2005 17:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja w kwestii stylistycznej. lepiej brzmi: "Jakie inwestycje, Twoim zdaniem, powinny ....".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
sirpatrick
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 502
Skąd: Turcja

PostWysłany: Sro Lut 16, 2005 15:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wczesniej nie wiedzialem co tu za propozycje przedstawic ale wystarczyl jeden wieczorek przy piffku i pomysly same sie posypaly, hehe
I do tego uwazam ze bardzo wazne.

A wiec wedlug mnie (i mojego kompana od piwa)..
po I:
Przydaloby sie wiecej koszow na smieci a takze wszedzie powinny byc kosze z segregacja smieci a nie te kontenery na wszystko razem.

po II:
Jakies toalety publiczne bo to co jest na targu to nie wiem czy jeszce istnieje a jesli tak to o ile pamietam wolalbym sie zalatwic na srodku skrzyzowania niz w tamtym syfie... Dobrze by bylo miec opcje skorzystania z takiej porzadnej czystej toalety gdy nas przycisnie na miescie a nie obejszczywac mury i krzaki jak sam robie dotej pory Oczko
Nawet zwykly Toy-Toy moznaby postrawic stylu zabki kolo galwaya to co tam sie dzieje w tym waskim przejsciu to tez niezle szambo (tez tam oznaczylem nie raz teren no ale opcji innych nie ma Uśmiech

no i po III:

polikwidowac wiekszosc klopotliwych skrzyzowan i zastopic je nawet malutkimi rondami, chociazby ulica od sw. barbary wchodzaca w kolska walnąc opone na srodku i juz nie bedzie trzeba w poludnie godzine czekac zeby wyjechac, zreszta wszyscy juz zaczaili ze ronda to najlepsze rozwiazanie jakie do tej pory wymyslono... ale widac nie my Oczko

najgorsze jest to ze tak nielubiany przeze mnie konin wczesniej wpadl na te powyzsze pomysly jak chociazby segregacja smieci u nich jest na wysokim poziomie za co nawet sa chwaleni w tv w skali polski, to samo z rondami jest tam ich do cholery.
Takze biezmy przyklad z konina (nie sądziłem ze kiedys to powiem Smutny )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
cola
Średni pismak
Średni pismak


Dołączył: 12 Lut 2005
Posty: 29

PostWysłany: Czw Lut 17, 2005 00:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Turek jest jednym z 8 miast Powiatowych w Polsce które nie posiadają hali widowiskowo-sportowej, a wiec uważam to za cel nadrzędny(aby nie byc za mużynami)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Adas
Nie ma szans na leczenie !!!
Nie ma szans na leczenie !!!


Dołączył: 14 Gru 2003
Posty: 2603
Skąd: Turek

PostWysłany: Czw Lut 17, 2005 21:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sirpatrick napisał:

po II:
Nawet zwykly Toy-Toy moznaby postrawic stylu zabki kolo galwaya to co tam sie dzieje w tym waskim przejsciu to tez niezle szambo (tez tam oznaczylem nie raz teren no ale opcji innych nie ma Uśmiech
[b]


Jak nie ma innej opcji ? WC w Galawayu jest, w Paradiso Grill tez jest, wiec o co chodzi ? Ludzie nie maja WC w domu ? To juz jest przesada. Odlewac sie na czyims terenie.. to kur** powinni takich spalowac i za kratki.. Niszczenie czyjegos mienia. Jak tak mozecie.. Kto was uczyl kultury i szacunku do czyjejs wlasnosci.. Poj***** ludzie no.. BiczBiczBiczBiczBiczBiczBiczBicz

a tak do tematu to jestem za renowacja drog Jęzor bo ich stan nie jest za dobry..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sirpatrick
Digital Adv. Technikułe
Digital Adv. Technikułe


Dołączył: 17 Wrz 2002
Posty: 502
Skąd: Turcja

PostWysłany: Czw Mar 03, 2005 23:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widze ze ktos tu chcialby mnie ukrzyzowac za sikanie pod murkiem... Ale moze nie zauwazyles ze sam jestem za stworzeniem lepszych warunkow ukrucajacych ten precedens. A jesli tak ostro podchdzisz do tematu to powiem ci jedno: Nie wiem gdzie sie uchowales, czy w zyciu byles na jakiejs imprezie i czy wychodzisz z domu poza wyjsciem do kosciola ?? No chyba ze masz 50 lat albo 13 lat... Jesli zalatwiasz swoje potrzeby tylko w swoim domu to chwala tobie i twojemu pecherzowi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Aszer
Maniak


Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 1799

PostWysłany: Czw Kwi 14, 2005 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZELU napisał:
1. Hala sportowo-widowiskowa...
2. Zmodernizowanie ulicy Kolskiej tam w okolicach trumien millera..same dziurska i nic wiecej :? ...
3. Polozenie drog, budowa chodnikow na zdrojkach lewych np. i dokonczenie tej inwestycji ktora zaczeto w tamtym roku z poszerzaniem drogi i budowa chodnikow i sciezek rowerowych po obu stronach drogi na wladyslawow...
4. fajnie by bylo tez gdyby miasto dalo pieniadze na remont i otynkowanie starych kamienic, blokow i tak dalej..zeby budynki i miasto byly jeszcze bardziej kolorowe...
5. pod piata pozycja juz nie wiem co napisac.


propozycje o.k jeszcze mozna dodac
Modernizacje stadionu Tura Turek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum hydepark Strona Główna -> O HydeParku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


HP.turek.net.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresć umieszczanych opinii.
Zalogowanie i użytkowanie Forum (HydeParku) oznacza akceptację regulaminu HydePark w aktualnym brzmieniu.

  « Turek.net.pl