« Turek.net.pl Regulamin HydeParku       
   HydePark - www.hp.turek.net.pl
Ogłoszenia
Ogłoszenia
Aktualnosci Turek
Aktualnosci
Pogoda Turek
Pogoda
Praca Turek
Praca
 FAQFAQ   CzatCzat   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ocena z zachowania a promocja
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum hydepark Strona Główna -> Kariera
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
haze
Szef wszystkich szefów


Dołączył: 09 Lip 2004
Posty: 3262

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 13:43    Temat postu: ocena z zachowania a promocja Odpowiedz z cytatem

Co wy na to ??? kto i po co wymyśla takie dyrdymały ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gość






PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 14:03    Temat postu: ;] Odpowiedz z cytatem

szczerze to dla mnie najsensowniejszy pomysł chyba. pewnie dawno nie chodziłeś do szkoły, ale mnie burzy jak ludzie z zachowaniem nie wiem, które mozna nazwac albo po prostu chuliganskim albo sto razy gorszym mogą zostac promowani do nastepnej klasy? tyle się mówi, że szkoła powinna uczyć i wychowywać także, że tyle zdarza się sytuacji patologicznych, że może by do nich nie doszło gdyby szkoła też więcej czasu poświęciła i tak dalej... jeśli są lekcje wychowawcze, wiedzy o wszystkim, jeśli w założeniach tej edukacji jest takżę wychowanie młodzieży to bezsensem jest dla mnie to, zę człowiek z oceną niedostateczną z zachowania zdaje do nastepnej klasy. po co wtedy ta ocena? pustota dla pustoty tylko... nareszcie bedzie jakis sens w wychowywaniu
Powrót do góry
Adas
Nie ma szans na leczenie !!!
Nie ma szans na leczenie !!!


Dołączył: 14 Gru 2003
Posty: 2603
Skąd: Turek

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 14:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

promocje to w lidlu sa ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kraina_cienia
Maniak
Maniak


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 1134

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 14:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko fajnie bo zgadzam się tu ze Stolarzem ale wydaje mi się że nie będzie to przestrzegane i dla świętego spokoju i tak będą promowani do następnej klasy. W szkole przyda się bowiem więcej szacunku, respektu przed nauczycielem, bo bądz co bądz to uczeń ma wiecej praw niż nauczyciel.
Wiem, że nie da się tak zrobić jak jest to na uczelniach wyższych ale podejście takich uczelni mi się bardzo podoba. Chcesz to studiujesz, jak nie to cie nikt nie zmusza i powiedzą ci to prosto z mostu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Martulka
Advanced Technikułe
Advanced Technikułe


Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 488
Skąd: Turek :)

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 15:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Osobiście jestem za tym, aby ta ustawa weszła, ale mam nadzieje, że nauczyciele nie będą wykorzystywać tego w druga stronę... np. ktoś im popadnie, a oni wystawią ocenę np. nieodpowiednią i mimo, że ktoś ma dobre wyniki w nauce to ma juz ciężko, moze nie zdać. Wiadomo, że takich przypadkow nie będzie dużo, ale jednak warto też zwrócić na to uwagę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen
robertocarlos
Nas nie dogoniat


Dołączył: 24 Paź 2002
Posty: 2892
Skąd: Wielkie Księstwo Tureckie

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 15:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem za...szkoła to nie chlew...

Poza tym Ci którzy się dobrze uczą przeważnie nie mają kłopotu z szeroko pojętą kulturą osobistą i potrafią sie zachowac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
jazzmen
Nie ma szans na leczenie !!!
Nie ma szans na leczenie !!!


Dołączył: 21 Kwi 2005
Posty: 2606
Skąd: z III RP

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 15:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja jestem za...a nawet przeciw Jęzor

a tak poważnie, sa plusy i minusy, na razie powstrzymuje sie od obszernej argumentacji - powiem krótko ZA Uśmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
machoney
Nawijkaaaaaaaaaa!!!
Nawijkaaaaaaaaaa!!!


Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 184
Skąd: Pewnie z Turku

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 16:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja to mialem zazwyczaj poprawne, raz nawet niedpowiednie. Ale moje oceny z zachowania byly wystawiane za wagary a nie za sam stosunek do nauczycieli i kulture osobista. A poza tym to jestem za (pod warunkiem ze tylko naganne nie promuje) W szkole dzieje sie coraz gorzej, musi wszystko wrocic do normy. NIetyklalnosc ucznia w sferze fizycznej i psychicznej hoduje nam samych przestepcow. Wiec czy nie warto wprowadzic sankcji wobec uczniow ktorej by sie moze obawiali. A co do wykonania watpie w skutecznosc ale sprobowac warto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
haze
Szef wszystkich szefów


Dołączył: 09 Lip 2004
Posty: 3262

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 17:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to w takim razie powiem, dlaczego jestem przeciwny….
Wykrzyknik Ocena z zachowania spełnia rolę głównie informacyjną
Cytat:
…nie będzie to przestrzegane i dla świętego spokoju i tak będą promowani do następnej klasy…

Cytat:
…Ci którzy się dobrze uczą przeważnie nie mają kłopotu z szeroko pojętą kulturą osobistą i potrafią sie zachowac…

Ten, który do szkoły przychodzi powygłupiać się i zlewa inne oceny zleje i zachowanie, mającym problem jedynie z zachowaniem – przypominam - ocenę z zachowania wystawia wychowawca klasy, ten, który często walczy o ucznia, o jego oceny, wspiera, pomaga, reprezentuje go na Radzie Pedagogicznej – znając szkolną rzeczywistość śmiem twierdzić, że uczeń z pozytywnymi ocenami z przedmiotów może liczyć na pozytywną z zachowania – obecnie niekoniecznie, bo z nagannym z klasy do klasy się zdaje, szkoły ukończyć tylko nie można i wychowawca mając tą świadomość może upomnieć ucznia i dać sygnał jego opiekunom stawiając mu naganną….
Wykrzyknik Szkolny System Oceniania, opracowane na jego podstawie Przedmiotowe Systemy Oceninia muszą być zgodne z ustawą o ocenianiu i promowaniu, a w niej zapisano obowiązek opracowania zasad poprawy ocen cząstkowych, klasyfikacyjnych itd… Kto mi powie krótko i rzeczowo – jak uczeń może poprawić ocenę z zachowania, jaki egzamin musi zdać ??? A może ocena ta będzie nieodwołalna i nie da się jej poprawić ???
Wykrzyknik Każdy uczeń lub jego opiekun ma możliwość zakwestionowania każdej oceny z każdego przedmiotu mającego bezpośrednio wpływ na promowanie do następnej klasy i domagać się egzaminu poprawkowego – w myśl tej zasady uczeń otrzymuje zakres materiału do opanowania i działa – w przypadku wszystkich przedmiotów jasne i przejrzyste – albo wie, umie, potrafi itd. albo nie. Przyznacie chyba, że w przypadku kwestionowania oceny z zachowania możliwości są nieograniczone – można dążyć do tego, aby udowodnić, że złe zachowanie było wynikiem np. działania nauczyciela…TAK – przykład – katecheta z g1 szerzy treści antysemickie, o Owsiaku mówi „pajac w czerwonych portkach” itd itp. – inny nauczyciel zarzuca uczniowi powtarzającemu słowa nauczyciela brak „tolerancji wobec mniejszości narodowych, odrębności rasowej, religijnej i kulturalnej” – w cudzysłowie bo to punkt z zamieszczonego w dzienniczku uczniów g1 kryterium ocen z zachowania. Rodzic udowodni, że "nauczył" się tego w szkole - i co???
Trudno będzie nauczycielom opracować taki System Oceniania z zachowania - patrząc na kryteria z g1 punktów można mieć 25 z czego ok. 15 można śmiało kwestionować i domagać się wyjaśnień - gdyby od tego zależało uzyskanie promocji …
Cytat:
….Jestem za...szkoła to nie chlew...

Cytat:
...W szkole przyda się bowiem więcej szacunku, respektu przed nauczycielem, bo bądz co bądz to uczeń ma wiecej praw niż nauczyciel…

Ja też uważam, że szkoła musi uczyć i wychowywać, ale jestem przekonany, że takie postawienie sprawy niczego nie załatwi – co więcej – nauczyciele będą znowu siedzieć w papierkach dostosowując szereg dokumentów szkolnych do wprowadzanych zmian – np. typu:

http://www.gimnazjum1.turek.net.pl/dokumenty/Sso.Doc

I będą mieli świadomość, że nic to nie da póki klasy będą przeludnione, póki nie będzie kasy na zajęcia pozalekcyjne, na koła zainteresowań, póki wreszcie nauczyciel będzie goniony do wiecznego ślęczenia w papierach zamiast poświęcenia się pracy dydaktyczno – wychowawczej…
Cytat:
…tyle się mówi, że szkoła powinna uczyć i wychowywać także, że tyle zdarza się sytuacji patologicznych, że może by do nich nie doszło gdyby szkoła też więcej czasu poświęciła...

I o to właśnie chodzi – więcej czasu na pracę z młodzieżą, mniej na głupie, nic nie wnoszące zmiany papierkowe….
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
machoney
Nawijkaaaaaaaaaa!!!
Nawijkaaaaaaaaaa!!!


Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 184
Skąd: Pewnie z Turku

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 18:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/2.html?numer=1651&dok=1651.2.3.2.17.3.0.1.htm

Z tego co przeczytalem w gazecie prawnej chodzi tu raczej o wagarowiczow a nie o wychowanie. Wedlug mnie ocena z zachowania powinna w wiekszym stopniu byc uzalezniona od zachowania ucznia, kultury osobistej, a nie jak jest do tej pory od nieobecnosci i ocen z innych przedmiotow. Bo to mija sie z celem. Takie jest moje zdanie. Bo chlewa ze szkoly w ten spsob sie nie wypedzi. Wrecz nie mozna ocenic zachowania ucznia skoro go sie nie widuje. Mozna mu zarzucic nie spelnianie obowiazku szkolnego, a to powinien byc inny paragraf, za ktory sie tez powinno wylatywac ze szkoly.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
_Jolci_a
Ciężki przypadek
Ciężki przypadek


Dołączył: 26 Lut 2003
Posty: 983
Skąd: Turek

PostWysłany: Czw Lut 16, 2006 13:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem jak najbardziej za. To, co sie teraz dzieje w szkołach to paranoja. Ja wiem, że czasami nauczyciel postępuje źle czy coś w tym rodzaju, ale to nie musi od razu zaowocować krytycznym zachowaniem ucznia. Jak ktoś wcześniej wspomniał powinno się mieć respekt, bo jakby nie było jest to osoba od nas starsza i wypada sie jakos zachować.
Ostatnio będąć na 18nastce kumpeli rozmawialam z jej ciotką, która opowiadała jak to 2 klasista w podstawówce wziął ją i wyzywał, bo mu postawiła 4 z środowiska czy czegoś takiego. Gdzie tu logika?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
haze
Szef wszystkich szefów


Dołączył: 09 Lip 2004
Posty: 3262

PostWysłany: Czw Lut 16, 2006 20:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

_Jolci_a napisał:

Ostatnio będąć na 18nastce kumpeli rozmawialam z jej ciotką, która opowiadała jak to 2 klasista w podstawówce wziął ją i wyzywał, bo mu postawiła 4 z środowiska czy czegoś takiego. Gdzie tu logika?

I uważasz, że postawienie mu nagannego, a tym samym powtarzanie klasy załatwi sprawę ??? Może ta ciocia nie powinna być nauczycielką, skoro potrzebuje takich "straszaków" aby przywołać do porządku drugoklasistę ??? Ja bym proponował zacząć od budowania autorytetu, od poprawiania kontaktów z uczniem, zrozumienia jego środowiska, szczerej rozmowy, kontaktu z rodzicami itd. itp. - a na to trzeba aktywności i wysiłku nauczyciela, trzeba czasu - można go dać w postaci np. ciekawych zajęć pozalekcyjnych, obowiązkowego organizowania spotkań klasowych celem lepszego poznania się itd - zamiast gonić do opracowywania zmian w dokumentacji o której pisałem wcześniej.
Najłatwiej postraszyć nagannym i basta, niech uczeń nie podskakuje bo uwagę wstawią i klasę sobie powtórzy. A może pójdziemy dalej - farbowane włosy, długie np. u chłopców, malowane pazurki, kolczyk w uchu albo gdzies tam jeszcze może się nauczycielowi niepodobać, ubranie może uznać za niestosowne do miejsca jakim jest szkoła albo wstawić uwagę bo nogę na nogę uczeń założy lub źle jakoś spojrzy - a co tam, w końcu jego zmartwienie - co zrobisz wówczas jak takiego nauczyciela trafisz??? - zdasz poprawkę z zachowania ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kinia323
Maniakalny czciciel szatana


Dołączył: 18 Lis 2003
Posty: 666
Skąd: z domu

PostWysłany: Czw Lut 16, 2006 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja nie wiem czy jestem ZA czy PRZECIW...z jedej strony to dobrze bo by sie troche ukruciło tym uczniom ktorzy nie maja pewnych hamulców...ale z drugiej ja sama nie raz mialam nieodpowiednie zachowanie nie przez to ze odnosiłam sie źle w stosunku do nauczycieli, lecz przez to ze wagarowałam...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
_Jolci_a
Ciężki przypadek
Ciężki przypadek


Dołączył: 26 Lut 2003
Posty: 983
Skąd: Turek

PostWysłany: Czw Lut 16, 2006 22:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Haze a przepraszam uważasz, ze powtarzanie klasy to kogoś ucieszy? Bo nie wydaje mi się, zeby tak było...
Piszesz coś o kolczykach, dlugich włosach wybacz, ale to zależy od własnego stylu. Wnioskuje, że jesteś za tym, aby wprowadzono jak kiedyś mundurki. A w czym przeszkadzają Ci długie włosy u chłopaka?
To wszystko jest winą rodziców oraz towarzystwa, w którym się dziecko obraca. I nie wiem czy wychowawcy udałoby się zmienić dziecko, po rozmowach z nim. Jeżeli ma już wpojone takie zachowanie to dalej będzie się tak zachowywać, bo skoro rodzice nic nie wskórają to raczej nikt tego nie wskórze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
haze
Szef wszystkich szefów


Dołączył: 09 Lip 2004
Posty: 3262

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 00:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

_Jolci_a
Zupełnie opacznie zinterpretowałaś mojego posta. Jestem jak najbardziej przeciwny wprowadzania mundurków i "czepianie się wygladu" dlatego oponuję, aby ocena z zachowania nie miała wpływu na promocję. Gdy bedzie miała, to wszystko co jest związane z zachowaniem, wyglądem, wagary itd bedzie o tej ocenie decydowało.... Chodzi mi tylko o to, co zrobi uczen jak trafi mu się belfer gnębiący go za długie włosy, kolczyk itd (ja tak miałem i coś o tym wiem, na szczęście zachowanie (ocena) nie rzutowało na promocję). A przy tworzeniu standartów, kryteriów tej oceny jakoś trzeba będzie się odnieść do wyglądu osobistego - wprowadzenie mundurków może być odgórne, bo ciężko bedzie wypracować coś sensownego na terenie danej placówki - to raz, a dwa - każdy przedmiot decydujący o promowaniu ma swoje podstawy programowe (to na wypadek zmiany szkoły np.) - tutaj podejrzewam znajdzie sie zapis o wyglądzie osobistym ucznia...
Cytat:
...nie wiem czy wychowawcy udałoby się zmienić dziecko, po rozmowach z nim...

Nie musi nikogo zmieniać. Uważam, że obecnie wychowawca często mający ze swoja powiedzmy 30 osobową klasą 2, 3 lekcje w tygodiu, tak naprawdę mało wie o swoich wychowankach. Jakiekolwiek formy spędzania ze sobą wiecej czasu zblizają i pozwalają na lepsze poznanie. nauczyciel też ma swoje pasje, interesuje sie wieloma rzeczami i moze dzielic sie tym wszystkim z uczniami - ale musi miec kiedy, musi mieć do tego chęci, które często odbierane są takimi odgórnymi inicjatywami - powtarzam jeszcze raz - nic nie wnoszącymi - lub bardzo mało... bo prawda jest taka, że ci co dostają naganne i tak maja nawet po kilka jedynek i im to... wiesz co....
Powiedz mi, jak wyobrażasz sobie PSO z zachowania, co w nim się znajdzie??? - większość ogólników, które łatwo podważyć i się bronić, które wiecznie będą ewaluowane, zmieniane.... jakie stworzyć podstawy do poprawy tej oceny - może spowiedź u wychowawcy albo samego dyrektora???
moim zdaniem to nic nie wniesie poza mozolną, nudną i bezsensowną pracą nauczycieli nad opracowaniem dokumentów szkolnych w tym zakresie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
derek
Nas nie dogoniat


Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 2980

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 00:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem jak najbardziej za. Obecnie nie ma w szkole żadnej skutecznej kary za nieodpowiednie zachowanie ucznia. Uwagi dobrze wyglądają ale tylko na papierze. Ale zgodzę się z machoney - wagary powinna uwzględniać ocena z przedmiotu, a nie z zachowania. Przynajmniej do pewnego limitu godzin nieobecności w szkole.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
_Jolci_a
Ciężki przypadek
Ciężki przypadek


Dołączył: 26 Lut 2003
Posty: 983
Skąd: Turek

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 01:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz nie pomyślalam o tym i jakoś nieszczególnie muszę.
Nigdy nie mialam takiego zachowania i sama przed sobą wstydziłabym się, gdyby takie zobaczyła...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
haze
Szef wszystkich szefów


Dołączył: 09 Lip 2004
Posty: 3262

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 02:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

derek napisał:
...wagary powinna uwzględniać ocena z przedmiotu, a nie z zachowania. Przynajmniej do pewnego limitu godzin nieobecności w szkole.

Funkcjonuje takie prawo w szkole juz od dłuższego czasu - powyżej 50% nieobecności uczeń może być nieklasyfikowany z przedmiotu....
Kolejna paranoja - ładnie to brzmi i wydaje się logiczne, niestety nie jest Nie
Uczeń nieklasyfikowany ma prawo napisać podanie do RP z prośbą o egzamin klasyfikacyjny (ustawa) - dyrektor musi taki egzamin zorganizować - powołać komisję wyznaczyć termin itd. Nauczyciel przedmiotu musi przygotować zakres materiału do opanowania, dostarczyć go uczniowi w określonym terminie wraz z powiadomieniem pisemnym (pocztą) o terminie i miejscu egzaminu, następnie stawić się tam wraz z komisją - a uczeń zlewa i np. nie przychodzi - i co ???
Jezeli to jest koniec roku szkolnego to ok. - nie zdaje (nawet podania RP nie musi przyjąć i ominąć całą tą szopkę), ale jak mamy do czynienia z I semestrem to nie można ucznia niepromować po I sem - wyznacza się następny termin, zagadnienia, powiadomienia - i tak do skutku albo końca roku szkolnego. Do 18 roku życia jest obowiązek szkolny i nie można ucznia skreślić i wywalić.
Ot macie próby uwzględniania nieobecności w ocenie z przedmiotu - tyczy się to małego odsetka uczniów ale jak się przytrafi to nauczyciel w du... dostaje - nikt mu nie zapłaci za przygotowanie zagadnień i czas egzaminu - obowiązek.
A sprawa jest prosta - wagaruje to rzecz jasna ma braki - nauczyciel potrafi je wyłapać i dać takiemu do zrozumienia, że stosunek do przedmiotu też jest bardzo ważny.
W podobne paranoje chcecie brnąć z tą oceną z zachowania - stek szpargałów, zagmatwanych przepisów - tu dopiero będzie cyrk z ujednoliceniem wymagań - i kogo to ma dotyczyć - jeszcze mniejszego odsetka - bo większość twierdzi, że w miarę dobry uczeń zachować się potrafi....
A wszyscy wiemy, że zachowanie ucznia jest adekwatne do przyzwolenia na nie belfera - jeden ma autorytet, inny nie, jednego się szanuje, innego mniej - i wpływ oceny z zachowania tu nic nie zmieni.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kraina_cienia
Maniak
Maniak


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 1134

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 02:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wiecie może czy ocena z zachowania bedzie brana do średniej ?, bo wiem z własnego doświadczenia, że nigdy nic nie zrobiłem w szkole (ba nawet nic nie pisnąłem słówkiem), a zawsze miałem 4 z zachowania i dlaczego to nie wiem (może to te długie włosy które miałem jak juz ktoś wcześniej wspomniał) Jęzor
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
derek
Nas nie dogoniat


Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 2980

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 16:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dopóki nie zrobi się z chamstwem w szkole porządku, dopóty ochroniarze w szkołach, zwłaszcza w dużych miastach, będą codziennością.

Rozśmieszył mnie ostatnio pewien artykuł w Interii.pl, w którym tak zapędzono się w krytyce nowych rozwiązań MEN, że zauważono nawet zagrożenie w powierzeniu kierowania Instytutowi Wychowania S.Sławińskiemu. Z jakiego powodu? Zdaniem Interii.pl „Jego poglądy na wychowanie młodzieży już kilka lat temu wzbudzały liczne kontrowersje. Pracując w ministerstwie edukacji na początku lat 90. przekonywał do wychowywania młodzieży w posłuszeństwie”.
Czyli jak według Interii należy wychowywać - chyba w nieposłuszeństwie? Jęzor
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Nobody
Szef wszystkich szefów


Dołączył: 09 Gru 2003
Posty: 3493
Skąd: z miejsca zamieszkania

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 17:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja nie do konca jestem za tym aby ocena naganna (najniższa z zachowanie?) uniemożliwiała promocje doi następnej klasy, ale za tym aby powaznie utrudniała ta promocje. Mianowicie chodzi o to aby taki delikwent, który dostanie ocene naganną miał też szanse poprawy tzn. wakacje są długie, w lipcu i sierpniu jest w sumie 8 tygodni, 40 dni roboczych i w kazdy z tych dni powiedzmy 2-3 godziny dziennie by odpracowywał na rzecz miasta i szkoły. Wtedy sam wybiera czy chce uczyć sie w nastepnej klasie czy powtarzać klase. Jeśli wyrobi te 80-120 godzin w wakacje to przechodzi, jak nie to powtarza kalse. Mysle że takie coś by niektórym cos niecoś przejaśniło w główce. Zobaczy taki jak cięzko mozna pracować bez szkoły to zacznie sie zachowywać, jak człowiek i zacznie chodzić do szkoły no i uczyć sie. Oczywiście takie odpracowywanie musiałoby być przez kogoś doglądane i ktoś by musiał na takimi "pracownikami" sprawować nadzór i opieke.
Co otym myslicie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
derek
Nas nie dogoniat


Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 2980

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 17:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też dobry pomysł, ale obawiam się, że obecnie raczej trudny do wprowadzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
R0bert
Maniak
Maniak


Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 1241
Skąd: Znam jedno takie miejsce...

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 17:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pomysł Nobody'ego tochyba najlepsze rozwiązanie i najlepsze wyjście z takiej sytuacji. W sumie popieram taki "system" w 100 procentach, więc sie nie będę rozpisywał Bardzo szczęśliwy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Aszer
Maniak


Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 1799

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam ocenic ten pomysl wladz?

totalna głupota.. niedlugo ocenie podlegac bedzie to czy chodzimy do kosciala codziennie czy dwa razy w tygodniu albo to do jak pozna nie spimy

paranoja Yyyy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Nobody
Szef wszystkich szefów


Dołączył: 09 Gru 2003
Posty: 3493
Skąd: z miejsca zamieszkania

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 23:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aszer napisał:
mam ocenic ten pomysl wladz?

totalna głupota.. niedlugo ocenie podlegac bedzie to czy chodzimy do kosciala codziennie czy dwa razy w tygodniu albo to do jak pozna nie spimy

paranoja Yyyy...


Jaka paranoja? Kiedy ja chodizłem do podstawówki to nie było taki delikwentów jacy są teraz. Pyskuja kazdemu, palą fajki w 5 klasie Zszokowany Szczyny takie myslą że mogą wszystko? Trzeba coś z tym zorbić bo takich akcji jak na pewnej lekcji angielskiego w Tiruniu bedzie więcej. Rodzice nic nie mogą zrobić to szkoła powinna. Taki jakby np. odrabiał w wakacje to by sie i pewnie nieźle wstydu najadł bo by go widzieli rówieścnicy a to pewnie miłe by nie było więc pomyslałby jeden z drugim i zachowywał sie jak nalezy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kraina_cienia
Maniak
Maniak


Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 1134

PostWysłany: Sob Lut 18, 2006 00:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jaka paranoja? Kiedy ja chodizłem do podstawówki to nie było taki delikwentów jacy są teraz. Pyskuja kazdemu, palą fajki w 5 klasie Szczyny takie myslą że mogą wszystko? Trzeba coś z tym zorbić bo takich akcji jak na pewnej lekcji angielskiego w Tiruniu bedzie więcej. Rodzice nic nie mogą zrobić to szkoła powinna. Taki jakby np. odrabiał w wakacje to by sie i pewnie nieźle wstydu najadł bo by go widzieli rówieścnicy a to pewnie miłe by nie było więc pomyslałby jeden z drugim i zachowywał sie jak nalezy.


Dobrze powiedzane, a ja jeszcze tylko dodam że jak widze takie dziecko z gimnazjum (a nawet i w podstawówce), które bawi się komórką to mnie szlak trafia. Po co mu ta komórka, żeby smski sobie do kolegów, koleżanek powysyłać, albo jak to się rodzice tłumaczą żeby mieli kontakt ze swoimi pociechami...paranoja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jazzmen
Nie ma szans na leczenie !!!
Nie ma szans na leczenie !!!


Dołączył: 21 Kwi 2005
Posty: 2606
Skąd: z III RP

PostWysłany: Sob Lut 18, 2006 00:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kurde z tymi fajkami to róznie bywało Jęzor ja paliłem juz w 2 klasie JęzorJęzorJęzor...na szczescie szybko mi przeszło Uśmiech

przyglądając sie dyskusji dostrzegam wiele racji w postach haze...no widac ze ma do czynienia ze szkolną biurokracją i wie gdzie są słabe punkty od strony praktycznej...a to chyba najwazniejsze...pomysł pomysłem tylko trzeba go wdrozyć, skutecznie i bez mozliwych niedoskonałości...coraz bardziej jestem przekonany ze tego sie nie da zrobić...

musze przemyslec swoje stanowisko w tej sprawie Uśmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
machoney
Nawijkaaaaaaaaaa!!!
Nawijkaaaaaaaaaa!!!


Dołączył: 19 Sty 2006
Posty: 184
Skąd: Pewnie z Turku

PostWysłany: Sob Lut 18, 2006 04:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jazzmen napisał:
kurde z tymi fajkami to róznie bywało Jęzor ja paliłem juz w 2 klasie JęzorJęzorJęzor...na szczescie szybko mi przeszło Uśmiech

przyglądając sie dyskusji dostrzegam wiele racji w postach haze...no widac ze ma do czynienia ze szkolną biurokracją i wie gdzie są słabe punkty od strony praktycznej...a to chyba najwazniejsze...pomysł pomysłem tylko trzeba go wdrozyć, skutecznie i bez mozliwych niedoskonałości...coraz bardziej jestem przekonany ze tego sie nie da zrobić...

musze przemyslec swoje stanowisko w tej sprawie Uśmiech

zgadzam sie haze za duzo wie o sprawach, ktore na tym forum nie powinny byc poruszane, bo z zalozenia pedagodzy nie powinni sie tu wypowiadac, a podejrzewam, ze haze jest jednym z nich. Haze czy nie mam racji?????????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jazzmen
Nie ma szans na leczenie !!!
Nie ma szans na leczenie !!!


Dołączył: 21 Kwi 2005
Posty: 2606
Skąd: z III RP

PostWysłany: Sob Lut 18, 2006 10:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

machoney napisał:
jazzmen napisał:
kurde z tymi fajkami to róznie bywało Jęzor ja paliłem juz w 2 klasie JęzorJęzorJęzor...na szczescie szybko mi przeszło Uśmiech

przyglądając sie dyskusji dostrzegam wiele racji w postach haze...no widac ze ma do czynienia ze szkolną biurokracją i wie gdzie są słabe punkty od strony praktycznej...a to chyba najwazniejsze...pomysł pomysłem tylko trzeba go wdrozyć, skutecznie i bez mozliwych niedoskonałości...coraz bardziej jestem przekonany ze tego sie nie da zrobić...

musze przemyslec swoje stanowisko w tej sprawie Uśmiech

zgadzam sie haze za duzo wie o sprawach, ktore na tym forum nie powinny byc poruszane, bo z zalozenia pedagodzy nie powinni sie tu wypowiadac, a podejrzewam, ze haze jest jednym z nich. Haze czy nie mam racji?????????


chyba idziesz za daleko...kazdy moze sie ywypowiedzieć, a nawet jak widać w tym przypadku duzo wnieść faktycznych wiadomości a nie tylko spekulacji i przerzucania sie błotem to w jedną to w drugą strone Oczko

ale haze jest nauczycielem co do tego nie ma wątpliwości Jęzor Diabełek i to pewnie jeszcze w gimanzjum nr 1 Jęzor
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Nobody
Szef wszystkich szefów


Dołączył: 09 Gru 2003
Posty: 3493
Skąd: z miejsca zamieszkania

PostWysłany: Sob Lut 18, 2006 11:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To własnie nauczyciele powinni zabierać głos w tej sprawie wkońcu też tu o nich chodzi, bo to oni będą oceniać zachowanie uczniów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum hydepark Strona Główna -> Kariera Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


HP.turek.net.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresć umieszczanych opinii.
Zalogowanie i użytkowanie Forum (HydeParku) oznacza akceptację regulaminu HydePark w aktualnym brzmieniu.

  « Turek.net.pl